* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Jak stworzyć profesjonalną społeczność uczących się?2008-07-28 12:41:26W portalu TeacherTube znaleźć można wiele ciekawych prezentacji służących pomocą edukatorom we wdrażaniu nowoczesnych metod nauczania. Aby dokonać jakościowej zmiany w procesie edukacji, nie wystarczy tylko wprowadzenie na zajęcia tablic interaktywnych, e-learningu czy innych nowinek technologii edukacyjnej. Zmienić się musi również filozofia działalności instytucji edukacyjnej. |
|
Sprawa dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych2008-07-08 11:07:16Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) od połowy lipca będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych. Agencja poinformowała we wtorek w komunikacie, że ogłosiła konkurs na projekty szkoleniowe i studia podyplomowe dla osób pracujących w mikro, małych, średnich i dużych firmach. |
|
Elektroniczna Edukacja2008-06-16 12:49:23Elektroniczna edukacja nie jest już tylko wizją świata przyszłości - jest rzeczywistością, która powstała wraz z kolejnymi technologiami informacyjnymi, jakie stworzył i których używa człowiek. |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Dziecko w sieci2008-03-02 19:49:1026 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu. |
Szkolenia prawo zamówień publicznych Prawne projekty unijne Gdańsk Wrzeszcz, Świętokrzyskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.